Imottagning av betalningar

Betalningsmetoder
Leverantören väljer betalningsmetoderna som används. Huvudsakligen sker betalningarna med hjälp av ePassis kostnadsfria mobilapp. I ePassis sökning av l...
Vad kan man köpa med förmånerna?
ePassi Lunchförmån ePassi Lunchförmånen är personlig, och kan inte användas för att betala någon annans måltid. ePassi Lunchförmånen är syftad enbart för a...
Ska ePassis betalningar bekräftas på nätet?
Betalningarna behöver inte bekräftas separat. Kvittot som kunden mottagit via ePassi-appen eller ett sms är en verifikation för betalning. Båda kvittona vis...
Engångsavgift hos leverantören
Denna betalningsmetod används inte av restauranger. Logga in på ePassis webbtjänst med leverantörens kod (nummerserie) och välj “Gör en engångsbetalning...
Inbetalning av ePassi-betalningar
Betalningar som gjorts med ePassi kommer att redovisas automatiskt på tjänsteleverantörens konto, antingen en gång eller fyra gånger per månad, beroende på ...
Fler ePassi prisgrupper?
Det går att skapa snabbval för några priser. Vänligen meddela oss via e-post, telefon eller med en supportbegäran om ditt leverantörsnamn och hur många färd...
Kunden betalar med Personligt Saldo / OmaRaha
I samband med ePassi-betalningstransaktionen (t.ex. Lunch, Sport, Kultur, Välmående) kan kunden göra en kompletterande betalning för att täcka det totala be...
Kan man betala flera personers betalningar med samma förmån?
Skattefördel är alltid personlig och kan inte betalas för andra än tjänster för eget bruk. Till exempel kan familjemedlemmars avgifter inge betalas med ePas...