Maksun vastaanottaminen

Maksutavat
Käyttöpaikka valitsee maksutavat, joita haluaa vastaanottaa. Pääasiassa Epassilla maksetaan käyttäen maksutonta mobiilisovellusta. Saat lisää maksutapoj...
Epassi-maksujen tilitykset
Epassilla tehdyt maksut tuloutetaan palveluntarjoajan tilille automaattisesti neljästi kuussa. Maksu näkyy tilillä 2-3 arkipäivän sisällä tilityspäivämäärän...
Mitä eduilla voi ostaa?
Epassi Lounas Epassi Lounas on henkilökohtainen, eikä sillä voi maksaa muun kuin edunsaajan ateriaa. Epassi Lounas on tarkoitettu ainoastaan aterian maksam...
Kertaveloituksen tekeminen toimipisteessä
Tämä maksutapa ei ole ravintoloiden käytössä. Kirjaudu sisään Epassin verkkopalveluun toimipisteen (numerosarja) tunnuksilla ja valitse valikosta ”Tee k...
Voiko samalla edulla maksaa useamman henkilön maksut?
Veroton etu on aina henkilökohtainen, eikä sillä voi maksaa muuta kuin palveluita omaan käyttöön. Edulla ei voi maksaa esimerkiksi perheenjäsenten maksuja.
Pitääkö Epassi maksut vahvistaa netissä?
Maksuja ei tarvitse vahvistaa erikseen. Asiakkaan Epassi-sovellukseen saama kuitti tai tekstiviesti on tosite maksusuorituksesta. Molemmissa kuiteissa näkyv...
Lisää Epassi-maksupainikkeita?
Epassi-maksupainikkeilla voit luoda muutaman hinnan pikavalinnan, joka nopeuttaa maksamista kassalla. Asiakkaat voivat maksaa vapaavalintaisen summan Epassi...
Maksun peruminen
Voit palveluntarjoajan roolissa perua virheellisen maksutapahtuman itse verkkopalvelun kautta, jos maksusta on kulunut alle viikko.  Kirjaudu sisään Epassi...
Asiakas maksaa OmaRahalla
Epassin maksutapahtuman yhteydessä (esim. Lounas, Sportti, Kulttuuri, Työmatka, Hyvinvointi) asiakas voi tehdä täydentävän maksutapahtuman kattaakseen koko ...
Uuden toimialan/etutyypin lisäys
Voit lisätä uuden toimipaikan/uuden etu-tyypin, kun kirjaudut palveluntarjoajana verkkopalveluun (tekstimuotoinen tunnus), tämän ohjeen avulla:   1. Valit...