Allmänt

Glömt lösenord?
Ditt användarnamn är ditt mobiltelefonnummer utan bindestreck eller mellanslag (t.ex. 0401234567). Glömt ditt lösenord? Ange ditt användarnamn så få...
Inloggning misslyckades
Användarnamnet är det mobiltelefonnummer som din arbetsgivare har gett till ePassi. Ange ditt telefonnummer i formen 0401234567. Kontrollera att lösenor...
Mitt telefonnummer har ändrats, vad ska jag göra?
Kontakta din arbetsgivare. De anställdas telefonnummer upprätthålls av arbetsgivaren och av säkerhetsskäl kan endast arbetsgivaren ändra det i systemet. Vi...
Förmånens giltighetstid och slut av anställningsförhållande
Förmånen är oftast i bruk till slutet av kalenderåret. Efter det så nollställs förmånen. När anställningsförhållandet upphör så är förmånens giltighetstid i...
Förmånen har en giltighetstid
Arbetgivaren ställer in förmånen och dess giltighetstid. Oftast så är giltighetstiden till slutet av året, men praktiken kan variera. Efter giltigetstiden t...
FLEX
ePassi Flex är den anställdas personliga välmåendebudget som kan användas fritt mellan arbetsgivarens valda förmåner. Betalningen med ePassi Flex sker likad...
Hur formas Lunchsaldot?
Systemet lägger till nytt saldo i Lunchförmånen vid början av varje månad, enligt den månadens arbetsdagar. I Lunchsaldot syns den maximala summa som går at...
Mitt nummer används av en gammal arbetsgivare
Ett telefonnummer kan bara ha ett ePassikonto. Din förra arbetsgivare ska därför avlägsna din information före ett nytt konto tas i användning. Kontakta din...
Min status visas som avbruten
Det är arbetsgivaren som administrerar alla anställdas information och har i det här fallet avbrutit din tillgång till förmånen. Kontakta din arbetsgivare.
Hur kan vi ta ePassi i bruk?
ePassi Plus - en mångsidig och flexibel lösning för arbetsgivare med mer än 20 anställda. Kundföretaget gör avtal med ePassi och kommer överens om alla ...