Yleinen

Unohtuiko salasana?
Käyttäjätunnuksesi on matkapuhelinnumerosi ilman väliviivoja tai -lyöntejä (esim. 0401234567). Uuden salasanan voit tilata tästä Tämän jälkeen syötä käy...
Sisäänkirjautuminen epäonnistui
Käyttäjätunnus on matkapuhelinnumerosi, jonka työnantajasi on toimittanut ePassille. Kirjoita puhelinnumerosi muodossa 0401234567. Tarkista, että salasana o...
Puhelinnumeroni tai sähköpostiosoitteeni vaihtui. Voinko vaihtaa sen itse Epassin tietoihin?
Voit muokata Epassissa käyttämääsi puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta Epassi-sovelluksen kohdasta Käyttäjä. Jos nimesi on muuttunut, et voi muokata sitä...
Edun voimassaolo ja työsuhteen päättyminen
Työnantajasi määrittelee, mitä etuja työntekijöille tarjotaan ja miten pitkään ne ovat voimassa. Useimmiten edut ovat voimassa kalenterivuoden loppuun, mutt...
Edulla on voimassaoloaika
Etu ja sen voimassaoloaika ovat työnantajasi määrittelemiä. Usein edun voimassaoloaika on kalenterivuoden loppuun, mutta käytäntö vaihtelee. Voimassaoloajan...
Mitä tarkoittaa Flex?
ePassi Flex on työntekijän henkilökohtainen hyvinvointibudjetti, jonka voi käyttää työnantajan valitsemien etujen kesken. ePassi Flexillä maksetaan samoin k...
Miten Lounassaldo muodostuu?
Järjestelmä lisää Lounasetuun saldoa jokaisen kuun alussa, kuluvan kuukauden jäljellä olevien työpäivien mukaisesti. Lounassaldossa näkyy se summa, joka on ...
Puhelinnumero on käytössä edellisellä työnantajalla
Samalla puhelinnumerolla voi olla vain yksi ePassi-tili, joten entisen työnantajasi tulee poistaa tietosi ennen uuden tilin käyttöönottoa. Ole yhteydessä en...
Statukseni on merkitty keskeytyneeksi
Työnantajasi hallinnoi kaikkia työntekijöiden tietoja ja on tässä tapauksessa keskeyttänyt käyttöoikeutesi etuun. Ota yhteyttä työnantajaasi. 
Miten saan ePassin käyttööni?
Ota yhteyttä työnantajaasi. Työnantajasi rekisteröi työntekijät. Kun työnantajasi on aktivoinut ePassin, saat ilmoituksen edun käyttöönotosta ja tunnukset ...