Kontakta din arbetsgivare. Arbetsgivaren gör ett avtal med Epassi och registrerar sina anställda i systemet, hanterar förmånerna samt beloppet och fördelningsschemat för förmånerna.


När din arbetsgivare har aktiverat Epassi får du ett välkomstmeddelande om aktivering av Epassi förmånen automatiskt, antingen via e-postmeddelande eller sms. 


Logga in på Epassi med länken i meddelandet,länken fungerar endast vid den första inloggningen. För den första inloggningen, använd telefonnumret eller e-postadressen som du fick välkomstmeddelandet skickades till.

Om du inte har fått ett Epassi-välkomstmeddelandet, kontrollera först med din arbetsgivare att du har lagts till som förmånstagare till Epassi. Om ett Epassi-konto redan har skapats åt dig, men du saknar välkomstmeddelandet, kontakta Epassis kundtjänst här eller ring 0200 69000.


Det är arbetsgivaren som administrerar Epassi-konton. Vid frågor gällande kontaktuppgifter, konto och saldon kontakta arbetsgivaren. I de flesta företag hanteras Epassi-konton av personalavdelningen eller lönekontoret.