Om MinaPengar-saldot du laddade ner via applikationen eller onlinetjänsten inte syns på ditt Epassi-konto eller om betalningstransaktionen meddelade om fel, vänligen uppdatera Saldon- fliken först och om detta inte hjälper, kontakta Paytrail (https://www.paytrail.com/asiakaspalvelu), som hanterar betalningstrafiken
Om du har gjort en MinaPengar-kontoöverföring utan referensnummer eller med felaktigt referensnummer, skicka en kopia av ditt kontoöverföringskvitto till vår kundtjänst på [email protected]. På kvittot ska det framgå betalningsuppgifterna: ditt namn, belopp, datum och kontonummer som du har betalat till. Vi kommer att återföra pengarna till ditt Epassi-konto och debitera en betalningsavgift på 5 €, som kommer att dras från ditt saldo.
Obs! Banköverföring skall inte längre användas för att ladda MinaPengar! Du kan ladda ner MinaPengar via Epassi-applikationen eller via vår onlinetjänst via Saldon- fliken från din egen nätbank.