Mikäli sovelluksen tai verkkopalvelun kautta lataamasi OmaRaha-saldo ei näy Epassi-tililläsi tai maksutapahtuma keskeytyy virheeseen, päivitäthän Saldo-näkymän ensin. Mikäli tämä ei auttanut, ota yhteys Paytrailiin (https://www.paytrail.com/asiakaspalvelu), joka hoitaa maksuliikenteen.
Mikäli teet latausta Mobilepaylla, huomaathan, että sinulla tulee olla uusin sovellusversioa Epassista käytössä, jotta maksu onnistuu.
Mikäli olet tehnyt OmaRaha-tilisiirron ilman viitenumeroa tai virheellisellä viitenumerolla, toimita kopio tilisiirtosi kuitista asiakaspalveluumme [email protected]. Kuitista tulee ilmetä maksun tiedot: nimesi, summa, päivämäärä sekä tilinumero, jolle olet maksanut. Palautamme rahan Epassi-tilillesi ja veloitamme 5€ selvitysmaksun, joka vähennetään saldostasi.
Huomioithan, että tilisiirtoa ei tule käyttää enää OmaRahan lataamiseen! Voit ladata OmaRahaa Epassin sovelluksessa tai verkkopalvelussamme Saldot-välilehdeltä omasta verkkopankistasi, Mobilepaylla tai Apple paylla.
Ohjeet OmaRahan lataamiseen löydät täältä.