Mikäli sovelluksen tai verkkopalvelun kautta lataamasi OmaRaha-saldo ei näy Epassi-tililläsi tai maksutapahtuma keskytyy virheesen, ota yhteys Paytrailiin (https://www.paytrail.com/kuluttajille), joka hoitaa maksuliikenteen. 


Mikäli olet tehnyt OmaRaha-tilisiirron ilman viitenumeroa tai virheellisellä viitenumerolla, toimita kopio tilisiirtosi kuitista asiakaspalveluumme info@epassi.fi. Kuitista tulee ilmetä maksun tiedot: nimesi, summa, päivämäärä sekä tilinumero, jolle olet maksanut. Palautamme rahan Epassi tilillesi ja veloitamme 5€ selvitysmaksun, joka vähennetään saldostasi. Huomioithan, että tilisiirtoa ei tule käyttää enää OmaRahan maksamiseen! Voit ladata OmaRahaa Epassin sovelluksessa tai verkopalvelussamme Saldot-välilehdeltä omasta verkkopankistasi.

Ohjeet OmaRahan lataamiseen löydät täältä.