Samalla puhelinnumerolla voi olla vain yksi Epassi-tili, joten entisen työnantajasi tulisi poistaa tietosi ennen uuden työnantajan tilin käyttöönottoa.

Ole yhteydessä entiseen työnantajaasi ja pyydä heitä poistamaan sinut Epassi-järjestelmästä. Tämän jälkeen nykyinen työnantajasi voi luoda sinulle uuden Epassi-tilin puhelinnumerollasi. 

Mikäli työskentelet kahdelle eri työnantajalle ja olet oikeutettu molempien työnantajien Epassi-etuun, voi toinen työnantajista luoda Epassi-tilisi lisäämälllä käyttäjätietoihisi puhelinnumerosi eteen ylimääräisen nollan sekä toimivan sähköpostiosoitteen. Näin toimimalla eri työnantajiesi tilit linkittyvät ja pääset valitsemaan Käyttäjä-kohdassa kumman työnantajan etua käytät mihinkin ostoon. Yhteen ostoon voi käyttää vain yhden työnantajan etua kerrallaan.