Ohjeet sisäänkirjautumiseen löydät täältä. Mikäli sisäänkirjautuminen ei kuitenkaan onnistu, kokeile seuraavia:
- Tarkista, että kirjaudut sillä yhteystiedolla, johon olet saanut "Tervetuloa Epassiin"-viestin.
- Tarkista, ettei kertakäyttökoodi ole mennyt roskapostikansioon.
- Käytä aina viimeisintä saamaasi kertakäyttökoodia, sillä kukin koodi on voimassa vain kerran.
- Tarkista työnantajaltasi, mikä yhteystietosi on rekisteröity Epassiin ja käytä sitä ensimmäiseen sisäänkirjautumiseen. Tarkista työnantajaltasi myös, että sinut on lisätty edunsaajaksi.
- Jos sovellus herjaa autentikointivirhettä, päivitä puhelimeesi uusin käyttöjärjestelmä ja asenna Epassi-sovellus uudelleen.
Mikäli sisäänkirjautuminen ei vieläkään onnistu, jätä tukipyyntö tästä tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme 0200 69000 (avoinna ma-pe klo 8-16, 1,75 € / puhelu + pvm (mvm)).