Jos sisäänkirjautuminen ei onnistu, kokeile seuraavia:

  • Tarkista, että olet kirjoittanut puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi oikein.
  • Tarkista, ettei kertakäyttökoodi ole mennyt roskapostikansioon.
  • Käytä aina viimeisintä saamaasi kertakäyttökoodia, sillä kukin koodi on voimassa vain kerran. 
  • Tarkista työnantajaltasi, mikä yhteystietosi on rekisteröity Epassiin ja käytä sitä sisäänkirjautumiseen. Tarkista myös, että sinut on lisätty edunsaajaksi.
  • Jos sovellus herjaa autentikointivirhettä, päivitä puhelimeesi uusin käyttöjärjestelmä ja asenna Epassi-sovellus uudelleen.


Mikäli sisäänkirjautuminen ei vieläkään onnistu, jätä tukipyyntö tästä tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme 0200 69000 (avoinna ma-pe klo 8-16, 1,75 € / puhelu + pvm (mvm)).