Omien tietojen hallinta

Palveluntarjoajilla on aina kahdet tunnukset Epassiin
Epassi-kauppiasverkoston palveluntarjoajilla on aina kahdet käyttäjätunnukset Epassin palveluun: palveluntarjoajan tunnukset ja toimipisteen tunnukset. Joka...
Lisää valmiita hintapainikkeita sovellukseen?
Kauppias voi itse luoda “Hintapainikkeita” eri palveluilleen. Hintapainikkeilla voit luoda hinnaston suosituimmista palveluistasi sovellukseen ja näin nop...
Yrityksen tiedot ovat muuttuneet, tarvitsemmeko uuden sopimuksen?
Palveluntarjoajan tulee päivittää muuttuneet osoitetiedot, yhteystiedot ja tilinumeromuutokset verkkopalvelussamme. Uutta sopimusta ei tarvita.  Y-tunnu...
Tuoterivin muokkaus tai hinnan muuttaminen
Voit muokata tuoterivin tietoja tämän ohjeen avulla: 1. Kirjaudu verkkopalveluun palveluntarjoajan tunnuksella  2. Valitse hallintapanelin kautta "...
Miten saan lisättyä Epassi-maksunapin verkkokauppaani?
Maksunapin käyttöönotto on yksinkertaista ja kannattavaa – useat palveluntarjoajat ovat moninkertaistaneet verkkomyyntinsä maksunapin myötä.    Tarjoam...
Mistä saan uuden salasanan kadonneen tilalle?
Palveluntarjoajana sinulla on aina kaksi tunnusta: Mikäli olet itse rekisteröitynyt, olet luonut itse myös yrityksen tunnuksen ja toisen, toimipisteen tu...